vrijdag 28 april 2017

Had ik maar ...

Had ik maar ..., Spiegelgedachten, Spiegelruimte, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo, relatietherapie













Had ik maar ....
Had ik maar beter mijn best gedaan.
Had ik maar niet zo lelijk gedaan.
Had ik maar wat anders gekozen.
Had ik maar ...

"Had ik maar" houdt je vast in het verleden.
Je blijft hangen in gevoelens van spijt.
In wensen dat je iets anders had gedaan.
Blijf daar echter niet in hangen.
Want spijt vreet aan je emotionele welzijn.
Je pijnigt jezelf ermee.

Heb de moed om verder te gaan.
Vertaal je "had ik maar .." naar "volgende keer ga ik ..."
Bedenk wat je anders kunt doen.
Denk na over een betere manier.
En kom dan in actie en ga het doen.

Vergiftig je leven niet langer met spijt.
Zet je spijt om naar ander en beter gedrag.
Dan word je "had ik maar"
een opstapje naar een beter leven.

Hartelijke groeten vanuit de SpiegelRuimte,

Hillie Snoeijer
(Psycholoog en Relatiecounselor)

SpiegelRuimte - Praktijk voor Persoonlijke Groei en Relatieverbetering
Wier 8, 9953PK, Baflo
Tel. 0595 - 422431
www.spiegelruimte.nl

https://www.facebook.com/Spiegelruimte/
----------------------------------------------------------------------------------------------
BOEKENTIP : Vandaag met Jezus (Sarah Young, € 16,95)
Vandaag met Jezus bevat 150 overdenkingen, voor elke dag een stukje van twee pagina's. De bijbelteksten zijn allemaal uitgeschreven. Ook staan er verspreid door het boek 50 citaten over hoop van bekende, christelijke auteurs.  'Vandaag met Jezus ontstond in de loopgraven en is bedoeld om lezers hoop te geven. Hoop op Gods goedheid, zijn goedertierenheid, en zijn voortdurende aanwezigheid. De hoop die we kunnen vinden in de Bijbel is een rotsvaste realiteit - ongeacht wat er gebeurt in ons leven of in de wereld!' Sarah Young. Van haar verscheen eerder het prachtige dagboek: Dicht bij Jezus, dagelijks genieten van zijn nabijheid.

Koop bij bol.com
-----------------------------------------------------------------------------------------Boeken nodig en bestellen?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn wanneer je iets deelt van wat dit blogbericht bij je oproept.
Heb je een vraag naar aanleiding van een post? Stel hem gerust.

Populaire berichten